Chatbox


Saturday, September 13, 2008

EKSPEDISI FOTOGRAFI RAMADHAN (End)

Tepat pukul 7 petang.. Aku sampai di UMP.. Dengan penuh kenangan dan memori2 indah.. walaupun letih, berjalan kesana-sini, keliling Kuantan(ingat kecik ke!!)

178 gambar telah aku tangkap sepanjang ekspedisi ini!! Harap2 boleh jadi hiasan dalam Fotolog: Panorama Sinar Ramadhan..

Tetapi agak sedikit hampa, di mana aktiviti "Diskusi Foto bersama Mentor" tidak dapat dijalankan.. .. Jadi, ini adalah antara gambar2 yang telah aku tangkap sepanjang perjalanan seharian ini:



Sesi Fotografi di Panching


Sesi Fotografi di Benteng & Sekitar Kuantan
Sesi Fotografi Bazaar Ramadhan
Sesi Fotografi di tepi pantai



Banyak lagi gambar yang lawa2 dan menarik yang aku tangkap...

Harap2, aku boleh menyertai aktiviti macam ini lagi di masa akan datang :)

No comments: