Chatbox


Friday, November 20, 2009

Finally...

Yes.. Today i feel so great..
Finish all exam, sending Final Project, sleep well, find crack for RPG Maker VX and play DOTA until boring...!

After all the bullshit work an exam, suddenly i feel like to post in this blog..
And i find that after Yu-Gi-Oh post, there was 9 months!!! i dint do anything to this blog.. OMG...

Yeah.. Akhirnya..
Setelah aku bertungkus-lumus, mcm nk mati.. aku berjaya settlekan semua final test, hantar Final Projek
Dah la aku tengah miskin, abis ke report for Final Project..

Takpe2.. yang penting settle semua..

Bila dah lapang ni, aku pun tiba2 je nak mengepos kt blog ni, dan aku sedar lebih 9 bulan(last post: Yu-Gi-Oh) aku x sentuh blog ni!!! Aku merenung balik kat blog aku ni, dan sekaligus aku meletak azam baru tahun depan; post sebanyak mungkin kat blog..!

Aku sekarang ni masih lagi dalam proses nak cuba minta Latihan Industri pada semesta depan memandangkan mungkin aku akan fail 1 subjek(mungkin la)... Kalau jadi Latihan Industri Sem depan, aku memang nak reka game sebanyak yang mungkin!!!

No comments: